نوشته شده توسط : غریبه

شرکت بزرگ سامسونگ هرساله محصولاتی را بسته به نیاز مردم و توانایی خرید طرفداران خود تولید می کند که در ایران به پرفروش ترین های تبدیل شده اند که می توان به مدل های 50tu7000 ، 55tu7100 ،55tu8000و در نهایت 55tu8500 البته این مدل ها طبق کارشناسی های انجام شده توسط فروشگاه اینترنتی سلام بابا جزء بهترین تلویزیون های سامسونگ نیز می باشد ، در ادامه به توضیحات مختصری در مورد این مدل ها خواهیم داشت.

4) تلویزیون سامسونگ 50TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 در سال 2020 توسط کمپانی سامسونگ تولید و عرضه‌ی بازار شد. این محصول از امکانات پیشرفته‌ای بهره می‌برد که باعث شده در سال جدید یکی از محصولات خوش فروش‌ بازار شود. تلویزیون 50 اینچ مناسب نشیمن بزرگ و متوسط می‌باشد که با کیفیت تصویر  4kشما را به دیدن تصاویری خارق‌العاده دعوت می‌کند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K و فناوری PurColor به تولید صحنه‌های جذاب کمک می‌کنند و تصاویری زیبا را در معرض دید قرار می‌دهند. نشستن پای تلویزیون با همچین کیفیتی در کنار کیفیت صدای 20 وات یکی از بهانه‌هاییست برای استراحت شما. توسط فناوری Multiroom Link در هر نقطه از خانه شاهد صدا باشید و بدون افت کیفیتی از شنیدن آن در هر نقطه‌ای لذت ببرید. اما مهم‌تر از همه در کنار عصر تکنولوژی می‌رسیم به سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت. سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده از قابلیت‌های هوشمند زیادی برخوردار می‌باشد. با قابلیت اشتراک گذاری، تلویزیون‌ و موبایل با هم مچ می‌شوند. تلویزیون tu7000 سازگار با دستگاه‌های اپل نیز می‌باشد و شما دیگر نگران متصل کردن دستگاه‌های اپل خود نباشید. حالت گالری یکی دیگر از امکانات این ال ای دی می‌باشد که توسط آن می‌توانید نمایی روًیایی به خانه‌ خود ببخشید و مانند یک تابلو با منظره‌ه‌ی زیبا استفاده کنید. 

کمپانی سامسونگ در سال 2020 مانند همه‌ی سال‌های قبل از امکانات فراوانی برخوردار است و در جهت رونق محصولات خود قدمی بلندتر برداشت. با اینکه تلویزیون هر ساله با پایه‌های دو شاخه‌ای طرفدارای زیادی دارد اینبار نیز سایر رقبا تصمیم به همین کار را گرفتند. همین که نگاهی به تلویزیون سامسونگ tu7000 می‌فهمید که یک تلویزیون زیبا و جذاب بوده و امکان ساختن لحظات خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. این تلویزیون هوشمند با رنگ نوک مدادی تولید شده و دارای فریم باریکیست که شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. اگر قادر به گذاشتن ال ای دی بر روی میز نباشید می‌توانید توسط براکت‌های مختلف دیواری دستگاه را بر روی دیوار نصب کنید و از دیدن برنامه‌های جذاب آن لذت ببرید. 

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌ عامل‌های موجود بر روی تلویزیون‌ها، سیستم عامل تایزن مختص سامسونگ می‌باشد که با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها به ساخت لحظات خوش و فراموش نشدنی کمک می‌کند. این سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر گشت و گزار در دنیای وب، پخش برنامه‌های YouTube ، Netflix و همچنین بسیاری دیگر از برنامه‌ها را برایتان فراهم می‌سازد. دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant، برنامه‌ی Apple AirPlay 2 و قابلیت اتصال به موبایل از طریق DLNA و Mirroring از قابلیت‌های بخش هوشمند این ال ای دی 2020 می‌باشند. همانطور که از نحوه‌ی نام بردن این قابلیت‌ها پیداست درمی‌یابیم چه عملکردی دارند. مثلا اتصال به موبایل هر آنچه بر روی موبایل دارید را می‌توانید بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینید یا توسط دستیار‌های صوتی آنچه را که سوال دارید از تلویزیون بپرسید و منتظر پاسخ باشید. این سوالات ممکن است در مورد خاموش کردن دستگاه، آب و هوا، اخبار و یا هر سوًال دیگری باشد. پشتیبانی از برنامه‌ی smart things امکان متصل شدن دیگر لوازم هوشمند خانه را فراهم می‌کند تا بتوانید کنترل وسایل‌های دیگر را نیز در اختیار بگیرید. ریموت کنترل چند منظوره این امکان را فراهم می‌کند تا علاوه بر تلویزیون دستگاه‌های دیگر را نیز کنترل کنید.

3) تلویزیون سامسونگ 55TU7100

تلویزیون سامسونگ 55TU7100 در سال 2020 با امکانات برجسته‌ای تولید و وارد بازار جهانی شد. امکاناتی نظیر کیفیت  4k، مرورگر وب و همچنین سیستم عامل تایزن این LED را به محصولی خوش‌فروش درست مانند مدل‌های سال قبل خود یعنب RU7100 تبدیل کرده است. صفحه‌نمایش این تلویزیون با سایز بزرگ 55 اینچی خود و به لطف کیفیت  4kتصاویری زیبا و باکیفیت تولید و ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصاتی که کمک می‌کنند تا تصاویر طبیعی‌تر به نظر برسد، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و استاندارد تصویر HDR هستند که با همراهی کردن ما در بخش‌های بعدی جذابیت این ال ای دی بیش از پیش برایتان آشکار می‌شود. بعد از تصویر مهمترین بخش تلویزیون سامسونگ به بخش اسمارت آن مربوط می‌شود که در کنار مرورگر وب، سیستم عامل تایزن، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید به بهترین نحو ممکن از امکانات هوشمند با هیجان بالایی لذت ببرید. به علاوه توان صدای ال ای دی سامسونگ 20 وات است که در کنار تقویت صدا و پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital Plus به بهترین شکل از صدای برنامه‌ها برخوردار می‌شوید. از دیگر مشخصات برجسته LED سامسونگ گیرنده دیجیتال و DVB-S و نیز قابلیت اتصال به موبایل هستند. در ادامه این بخش با بیان اینکه تلویزیون‌ سال قبل این شرکت مانند RU7100 در بین کاربران محبوب و پرطرفدار بود، اما به جرأت می‌توان گفت ال ای دی TU7100 نیز به همین ترتیب می‌تواند به عنوان یکی از بهترین و خوش‌فروش‌ترین تلویزیون‌ها در بازار تبدیل شود.

بدون شک محیطی زیبا لایق بهترین وسایل و دکور است که انتخاب یک LED می‌تواند شما را در رسیدن به یک دکوراسیون رویایی نزدیک کند. شرکت به‌نام سامسونگ در سال 2020 نهایت سلیقه خود را در تلویزیون‌های بالارده‌ی خود به کار گرفت تا از این طریق نیاز کاربران را بدون پاسخ نگذارد. سامسونگ بعد از اینکه در زمینه تولید تلویزیون‌های 2019 خود با موفقیت چشمگیری رو به رو شد، در سال 2020 نیز تصمیم گرفت تا همین روال را ادامه دهد. ال ای دی 55 اینچ سامسونگ TU7100 به عنوان یکی از بهترین مهره‌های این کمپانی با ورود آن به بازار تا حد زیادی با جلب رضایت کاربران مواجه شد. قاب باریک، پایه‌های دو شاخه‌ای و از همه مهمتر وجود صفحه‌نمایش با سایز بزرگ همگی سعی کرده‌اند تا به جذابیت این تلویزیون 55 اینچ بیافزایند. اما در این میان بد نیست اشاره‌ای به قابلیت مهار کردن کابل‌های تلویزیون داشته باشیم. قابلیت مدیریت کردن کابل‌های ال ای دی برخلاف بسیاری از تلویزیون‌ها با جمع کردن کابل‌ها از شلوغی اطراف ال ای دی جلوگیری می‌کند.

از برنامه‌های متنوع اینترنت گرفته تا جستجوی صوتی و از همه مهمتر برنامه سازگار با دستگاه‌های اپل بهترین کارهایی بودند که سامسونگ هر کدام یک را به ال ای دی بالارده TU7100 راه داد. اگر بخواهیم مروی کلی بر سایر بخش‌های هوشمند تلویزیون سامسونگ داشته باشیم باید گفت به کمک ریموت کنترل چند منظوره‌ی آن در اسرع وقت هر قسمت از برنامه‌های آن جلوی چشم برایتان نمایان می‌شوند. از منوی راحت و کاربر پسند آن گرفته تا برنامه‌های متنوع و کاربردی این تلویزیون اسمارت همه و همه تنها از طریق ریموت کنترل زندگی لذت‌بخشی را برایتان فراهم می‌آورند. همچنین سیستم عامل تایزن و صفحه Smart Hub تمامی برنامه‌های LED را یک جا در خود جمع کرده که در صورت نیاز می‌توانید به هر کدام یک دسترسی داشته باشید. این برنامه‌ها شامل پخش برنامه‌های زنده، برنامه Apple TV و برنامه Netflix هستند. علاوه براین جستجوی صوتی راحت‌ترین و سریع‌ترین راه جهت دسترسی به محتوا است. این فرمان به صورت کاملاً هوشمند و بدون دخالت ریموت کنترل تنها از طریق یک دکمه و صدای شخص هر چیزی را در اختیار می‌گذارد.

2) تلویزیون سامسونگ 55TU8000

تلویزیون سامسونگ 55TU8000 از محصولات برتر سال 2020 با امکانات به روز تولید شده که عرضه آن به بازار فرصتی بود تا کاربران با انتخاب آن بار دیگر خوش سلیقه بودن خود را نشان دهند. موفقیت سامسونگ در ارائه و تولید تلویزیون‌های بالارده کاری کرده تا راحت در دل اقشار جامعه جا باز کنند. ال ای دی سامسونگ با سایز 55 اینچ تولید شده که با قاب باریک و از همه مهمتر کیفیت تصویر  4kنظرها را به سمت خود می‌کشاند. موتور پردازنده Crystal Processor 4K با عملکرد فوق‌العاده سریع هر تصویر را به صورت کاملاً خیره‌کننده به معرض نمایش قرار می‌دهد. خصوصیات تصویری LED سامسونگ متنوع هستند لذا در اینجا تنها اشاره‌ای مختصر به آن خواهیم داشت و در بخش‌های بعدی مفصل‌تر به توضیح آنها می‌پردازیم. فرمت تصویری HDR هم کار پردازش رنگ‌ها را بر عهده دارد و هم اینکه از فرمت +10 HDR پشتیبانی می‌کند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز نیز کار از بین بردن تاری لحظات سریع فیلم را بر عهده گرفته است. صدا به عنوان بخش هیجان‌انگیز این LED با توان بالای 20 وات هر آهنگی را گوش نواز اجرا می‌کند. بخش اسمارت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تلویزیون سامسونگ عرضه شده که از برجسته‌ترینِ این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم عامل تایزن، مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل و جستجوی صوتی اشاره کرد. بخش بستر نرم‌افزاری LED سامسونگ تنها به وجود خصوصیات ذکر شده در بالا اکتفا نمی‌کند بلکه با همراهی ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این تلویزیون 2020 پی می‌برید. حال اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، پس از مطالعه بررسی تخصصی این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8000 این ال ای دی می‌تواند گزینه خوبی برای هدفتان می‌باشد، چراکه هم طراحی خوش‌طرح آن کاربر را مجذوب‌ زیبایی‌های خود می‌کند و هم اینکه از امکانات به روز آن به نحو احسن برخوردار می‌شوید. 

کمپانی سامسونگ در سال 2020 با دست پر به سراغ تلویزیون‌های بالارده و محبوب خود آمده به صورتیکه با عرضه ال ای دی 55 اینچ TU8000 بیشتر از قبل بر روی صفحه‌نمایش آن کار کرده است. بهتر است بگوییم این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر 4K که به عنوان یکی از بهترین کیفیت تصویرها شناخته شده؛ بلکه در عین حال نیز از پردازنده تصویر Crystal Processor 4K  سود می‌برد. هر چند صفحه‌نمایش ال ای دی سامسونگ تنها به وسیله کیفیت تصویر  4kو پنل VA خیرگی تصاویر را به رخ می‌کشد؛ اما سامسونگ با جای دادن موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K کاری کرد تا حقایق پشت پرده برنامه‌ها برایتان آشکار شوند. به زبان ساده‌تر بهتر است بگوییم موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K به صورت کاملاً قدرتمند اقدام به پردازش تصویر می‌کند و در نهایت با بهترین کیفیت تصویر پا به دنیای جذاب و پر از رنگ‌های هیجان‌انگیز قدم می‌گذارید.

بستر نرم‌افزاری رنگ و لعاب خاصی به تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 داده است. همانطورکه از شواهد پیداست تلویزیون‌هایی همچون RU8000، RU7100 و RU7300 در سال‌های 2020-2019 محبوبیت بالایی کسب کردند، لذا کمپانی سامسونگ در سال 2020 با در پیش گرفتن راه مدل‌های سال گذشته بار دیگر محبوبیت محصولات خود را چند برابر کرد. ال ای دی 55 اینچ سامسونگ TU8000 کاملاً هوشمند طراحی شده که از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم عامل تایزن اشاره کرد. ریموت کنترل چند منظوره، مرورگر وب، جستجوی صوتی، برنامه هوشمند SmartThings و قابلیت اتصال به موبایل این تمام چیزهایی هستند که اگر در ادامه همین مطلب ما را همراهی کنید به عالی بودن این تلویزیون بالارده پی می‌برید. در ابتدا می‌خواهیم از سیستم عامل شروع کنیم. منوی سیستم عامل تایزن لیستی از برنامه‌ها را بر روی صفحه‌نمایش می‌آورد و با صرف زمان کم می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید. از جذابیت‌های این تلویزیون اسمارت می‌توان به قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل اشاره نمود. نام این قابلیت Apple AirPlay است و نگرانی شما از متصل نشدن دستگاه‌های کمپانی اپل را از بین می‌برد. برای دسترسی سریع و راحت به محتوا می‌توانید بر روی ریموت کنترل چند منظوره LED سامسونگ TU8000 حساب کنید.

1) تلویزیون سامسونگ 55TU8500

تلویزیون سامسونگ 55TU8500 در سال 2020 جزو محصولات بالارده‌ی این کمپانی قرار گرفت و با امکانات هوشمند چیزی کم‌تر از سایر مدل‌ها ندارد. این تلویزیون دارای بیش‌ترین کیفیت میان تمام کیفیت‌ تصویرهای موجود در بازار بوده و تصاویر را به صورت خارق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. این کیفیت  4kمی‌باشد که با رزولشن 3840×2160 یکی از بهترین کیفیت‌ها برای نمایش تصاویر و برنامه‌های تلویزیون به حساب می‌آید. موتور پردازنده‌ی به کمک کیفیت تصویر آمده و نمایش تصاویر واقعی‌تری را بر روی پرده نمایش می‌دهد. فرمت استاندارد تصویر +HDR10  به همراه سرعت رفرش 120 هرتز به نمایش هرچه بهتر این تصاویر کمک می‌کنند و در کنار هم به ایجاد صحنه‌هایی زنده می‌پردازند. کیفیت صدا بعد از کیفیت تلویزیون جزو امکاناتیست که ارزش تلویزیون را بالا می‌برد. حال اگر این کیفیت صدا 20 وات باشد افراد بیش‌تری را جذب خود می‌کند. توزیع صدا در همه‌ی محیط به صورت یکسان سبب می‌شود این صدا بلندتر به نظر برسد و کمبود صدایی احساس نکنید. اگر بخواهیم به بخش هوشمند این ال ای دی بپردازیم باید بگوییم سیستم عامل تایزن باعث ایجاد همه‌ی امکانات هوشمند شده و قابلیت‌های هوشمند را ایجاد می‌کند. مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل، بلوتوث و جستجوی صوتی جزو این قابلیت‌های هوشمند می‌باشند و سرگرمی‌های زیادی ایجاد می‌کنند. در صورت انتخاب تلویزیون سامسونگ tu8500 در سایز 55 اینچ می‌توانید به بررسی تخصصی این تلویزیون 55 اینچ بپردازید تا بتوانید به صورت حداکثر از تصمیم خود نهایت رضایت را کسب کنید. پنل VA، طراحی پایه‌های V شکل، حالت گالری و Ambient Mode کاربر را مجذوب خود می‌کند.

همانگونه که می‌دانید در سال 2019 تلویزیون‌های بالارده از کیفیت بی نظیر  4kبهره می‌بردند و به دلیل استقبال زیادی که توسط مردم داشت اکثر کمپانی‌های دیگر تصمیم به ساخت کیفیت  4kبرای محصولات 2020 نیز گرفتند. تلویزیون سامسونگ 55TU8500 به کیفیت تصویر  4kمجهز شد و توانست در سال 2020 با این قابلیت تماشای تلویزیون را بیش از پیش لذت بخش کند. کیفیت تصویر 4K با داشتن بیش‌ترین پیکسل‌های موجود توانست بر روی ال ای دی های بزرگ‌تر از 75 اینچ نیز اثر گذاری خود را داشته باشد. پردازنده‌ی جدید Crystal Processor 4K کمک کرد تا کیفیت بالاتری از برنامه‌ها داشته باشید و آنچه هست و نیست را با وضوح بالا در اختیار بگیرید. فرمت استاندارد تصویر  +HDR10 با کنتراست بالا نحوه‌ی نمایش تصاویر را به صورت کلی روشن و با دقت بالا تاثیر گذاری رنگ‌ها را بر روی صحنه‌ها بالا می‌برد. هنگام بازی با بازی‌های سریع و پر سرعت یا هنگام دیدن برنامه‌هایی مانند فوتبال حتما دیدید که کشیدگی و یا تاری نمایان می‌شود، این تاری توسط سرعت رفرش 120 هرتز کاملاً از بین می‌رود و شاهد صحنه‌هایی جذاب می‌شوید.

توان صدای 20 وات در تلویزیون‌های 2020 ثابت کرد که مناسب هر سالی می‌باشد و در هر سایزی می‌تواند پاسخگوی خوبی باشد. از نظر کیفیت صدا، توان 20 وات هیچ مشکلی ندارد اما اگر نیاز به صدایی بلندتر و مناسب مراسم‌های شلوغ داشتید می‌توانید با متصل کردن سیستم صوتی‌های دیگر صدا را تقویت کنید و با توان بیش‌تری قادر به پخش آهنگ‌های خود شوید. تلویزیون اسمارت RU7100 و RU8000 هر کدام خود از بهترین محصولات 2019 می‌باشند که به راحتی توان صدای 20 وات توانسته پاسخگوی خوبی باشد. پس چه بسا تلویزیون سامسونگ TU8500 بتواند از این سیستم بهره ببرد اما پاسخگو نباشد. نتیجه می‌گیریم سیستم صوتی با داشتن دو بلندگوی 10 وات که روی هم رفته 20 وات صدا توزیع می‌کنند می‌توانند کامل و شفاف صدا را به گوش شنونده برسانند. البته از یاد نبریم سامسونگ برای خانه‌هایی با متراژ بزرگ از قابلیت Multiroom Link بهره می‌برد تا اینبار در هر نقطه از خانه، صدا با همان کیفیت پخش شود و هرجایی که می‌روید مانند مکان تلویزیون همان قدرت صدا را احساس کنید.

بخش مهم و اصلی که امروزه تنها سوال مشتریان خوش سلیقه‌ی ما می‌باشد قابلیت اسمارت و دسترسی به اینترنت می‌‌باشد. خوشبختانه سیستم عامل‌های پیشرفته امروزه این مشکلات را برطرف کردند و هر محصولی را طبق نیاز مردم تولید می‌کنند. سیستم عامل تایزن با برترین امکانات به قابلیت‌های هوشمند مجهز است و اوقات فراغت آرامی را فراهم می‌کند. سیسم عامل تایزن در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8500 راه مدل‌های دیگر را در پیش گرفت و به تولید امکانات بیش‌تر کمک کرد. قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند SmartThings فوق‌العاده بودن این تلویزیون را نشان می‌دهند و تصمیم شما را نسبت به خرید مطمئن می‌سازد. توسط برنامه‌ی هوشمند SmartThings کنترل دستگاه‌های هوشمند دیگر خانه مانند یخچال، لباسشویی و هر محصول هوشمند دیگری را فراهم می‌کند. توسط قابلیت Apple AirPlay محصولات اپل را به تلویزیون متصل کنید و مانند سایر دستگاه‌های دیگر کنترل موبایل، آیپد و لپ تاپ آیفون را در دست بگیرید. لیستی از برنامه‌ها بر روی صفحه نمایش توسط سیستم عامل تایزن ایجاد می‌شود و هدف آن دسترسی راحت به محتوا و و صرف زمان کم برای نشتن پای علاقه‌مندی‌ هایتان می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()